söndag 30 januari 2011

På väg ut från marknasden i Turlock stod en kille från Dominos å sålde Pizza för 5 dollar och givetvis köpte jag till våra trötta? vänner i bilen. Tack Turlock för denna gång och detta år


Min personliga favoritbil denna dag var en 67 Camaro SS som de ville ha 15500 usd för. Riktigt fin bil som skulle passat fint i Sverige



Denna svensk såg vi redan igår idag inspekterade han en sliten 57 Bel Air som såldes för ca 5000 USD









Den kanske finaste bilen som jag inspekterade denna helg i Turlock var en Lincoln Convertible från 1941 i ett enastående fint skick för endast 34500 USD men det var oprutat jag gissar att man alltid kan förhandla om priset minst 10% och ibland ända upp till 40%. Men denna fina släppte han inte under 30000



Ännu ett svenskt bilhandlaransikte killen till höger är Kent Jönsson från Ystad och han hade hittat några fynd på den enormt stora marknaden. Fick flera roliga historier från dessa och även fast de e från skåne så var de lätta å förstå!










Igårkväll somna jag ifrån dessa killar ganska tidigt vilket gjorde att jag var extra pigg på morgonen och det var kul höra om deras historieer från Lördagskvällen. Men alla kom upp åt hotellets frukost och Ove kokade gröt i micron till mig så det var en helt kanon frukost










Sen in på marknaden i Turlock igen