fredag 30 september 2011




Alla som följer bloggen vet att farbror gillar damer i alla former å storlekar och givetvis hittade jag ett ställe där det stod två vackra ladies.... man hörde musiken innifrån detta tält som pumpade ut i högtalarna. Och utifrån kunde man läsa att om man hade leg som visa att man var 21 eller äldre så kunde man komma fram och se om man hade kvaliteter för at komma in i tältet genom en snitsslad gång för att lyssna på musik och ....???......




Jag gled fram och drog sakta fram mitt leg...... legitimation alltså och sa till den vackraste av de två att jag var 21 or older.... Med sina vackra rådjursögon titta hon och ställde tre frågor och på de två första svarade jag likt Obama Yeees I Caaaan men på tredje frågan var jag tbungen svara Nooo...... så jag hade inte den kvalite som behövdes för å komma in.




Ledsen fick jag vandra mot de gamla bilarna och de gråa människorna men nästa år ska jag vara mer förberedd