tisdag 17 juli 2012

Stoppad av två Blondiner

Farbro har alltid gillat snygga tjejer och blondiner har alltid varit uppskattat ;-) och idag hände nått som inte hänt på länge två snygga blondisar står å viftar och vill ha min uppmärksamhet. Självklart viker man åt sidan och lägger upp sitt bästa smile. Ena tjejen ser en CD skiva på sätet och hon fnittrar glatt lyssnar du på rock´nroll och farbror svarar ärligt "Nej jag lyssnar på V8:ans muller. Den andra fnittrar vidare "skaru till Rättvik" Jag flinar och säger " Hänger ni med".

Leende säger de " Vi ska också dit haru tur kanske vi träffs....

Jag gillar lite tuffare brudar och handklovar på bältet är ju helt okej men vid närmare granskning ser jag att de har följande:

HANDKLOVAR
PEPPARSPRAY
FICKLAMPA
GUMMIHANDSKAR?
BATONG.....
PISTOL!!
DYCKARKLOCKA?!!?.

Jag vevar upp rutan och lägger i driven  och smyger sakta iväg med orden " Vi ses i Rättvik"

Genom rutan hör jag  " Ja de gör vi!!!"

Men Farbror vågar nog inte möta dessa två Blondisar som dessutom jobbar i par.....