onsdag 13 februari 2013

Chevrolet Bel Air 4dr HT 1958

Nu har USA resan försvunnit ur kroppen så nu äntligen kan man säga att man är på banan igen och jag kommer uppdatera mera frekvent och fortsättningsvis blir det en form av Importnytt och Besiktningsnytt samt   en hel del annat men målet måste vara uppdatering varje dag i största möjliga mån och då jag vet många som läser på min blogg har mailat å klagat på mitt långa uppehåll kan jag bara säga Förlåt men nu ska vi ta omtag. Dagens bild är en Chevrolet Bel Air Four-Door Hardtop Sport Sedan 6P 1958 som kommit till Sverige via Holland och väl i svensk hamn ville den inte så det blev släpet  och frakt till replokal där vi ska söka om det finns nått liv i den gamla så vi kan ragga runt lite innan den sändes till Norrland. Du som är ny läsare hoppas jag kommer åter och frågor runt det jag kollar på sänder ni lättast till info@ccv.se . Vi får Hoppas vi trivs tillsammans!